Search This Blog

Monday 9 February 2015

Apa ada dalam esp!

Assalamualaikum...
Bismillahirrahmanirrahim... 

Semoga dipermudahkan semua urusan.

Jom kita baca apa yang saya nak ceritakan hari ini...ummm pasal air berperisa vanila yang banyak khasiat sumber protein yang tinggi. Senang nak sediakan untuk ibu yang hamil... Semudah abc, sambil tengok TV pun boleh bancuh... 



Campur 3 sudu esp shaklee dengan air putih...bancuh dan siap untuk diminum.
Kalu boring satu menu jer, kawan-kawan boleh jer campur dengan jus buah ataupun minuman kegemaran... Macam horlick ker, milo ker atau ikut suka kawan-kawan, kurma pun boleh...






Sangat sesuai untuk kawan-kawan yang bekerjaya,  yang tak ada masa nak sediakan sarapan pagi... Sebab apa nak cepat, nak kejar train, nak kejar masa, nak elak traffic jam, dan macam - macam lagi kesibukan kawan-kawan waktu pagi... Betul tak!!!!! 


Sarapan pagi penting untuk kawan-kawan,  apatah lagi bagi kawan-kawan yang berbadan dua...
Esp shaklee ni saya nak share sikit apa maklumatnya. Satu tong 650gram boleh tahan sebulan untuk stock. Seronok bila dengar Kalu kawan-kawan dapat pengalaman manis bila time pregnant.

 Ye la apa tidaknya,  bila doktor cakap,  kandungan puan  dalam keadaan baik, bayi sihat, puan pun bertenaga dan berseri- seri.

Saya syorkan esp shaklee khusus untuk kesihatan menyeluruh sewaktu hamil... sebab kebanyakan ibu hamil pada di awal kandungan selalu kena demam, batuk, selsema, muntah dan tak bermaya.. Antibodi kurang penyebab semua ini.. Jadi esp shaklee boleh membantu mengatasi masalah ini .

Saya sedia membantu... hubungi saya su.. Boleh WA 0182171601 sid 1157270, Cod Bandar Tun Hussein Onn dan Cheras Perdana serta pengeposan ke seluruh Malaysia.


No comments:

Post a Comment