Search This Blog

Tuesday 10 February 2015

Bukan sekadar multivitamin...

Bismillahirrahmanirrahim... 
Assalamualaikum...

Suka saya nak share tentang cerita di sebalik sebiji multivitamin vita-lea shaklee ni. Sebiji multivitamin yang berwarna hijau. 

Testimoni pakar kata bila patahkan dan bubuh dalam air, tak sampai 5 minit dah larut, tapi warna air tak bertukar menjadi warna hijau pun walaupun pil tu warna hijau...malah air putih tadi bertukar serat dengan warna asli larutan mineral dan vitamin di dalamnya. Kawan-kawan yang ada vita-lea cuba buat testimoni boleh buat sendiri.

Ade lagi testimoni dari pakar. 

Patahkan menjadi dua sebiji vita-lea shaklee dan kawan-kawan boleh nampak biji- biji putih kecil. Yang tu adalah bijian kanji apabila terlarut dalam air, ia akan pecah dan membebaskan nutrisi yang terikat di dalamnya.





Ni rupa isi dalam Vita-lea shaklee.


Fakta menarik tentang vita-lea shaklee :-

>> peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (100 tahun dulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai vita-lea shaklee .

>>vita-lea dihasilkan melalui teknologi eksplosif yang kompleks   disebut explo-tab. Explo-tab ialah teknologi yang membolehkan vita-lea kekal sementara waktu di dalam sistem pencernaan dan kemudian mendapat penyerapan segera.

>>disokong oleh 7 Kajian klinikal telah membuktikan pengambilan vita-lea selama setahun mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.

>>tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan ,pemanis atau pengawet. 
>> memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa. 
Sekali dah pilih vita-lea, pasti kekal dengannya.





Pengambilan 2 biji sehari membantu kawan-kawan langsing dan bertenaga , sebab apa vita-lea shaklee ni mengandungi potassium dan 2 biji vita-lea shaklee bersamaan dengan 40 jenis lauk...takdelah kawan-kawan rasa nak makan macam -macam. Belum cuba belum tahu... Keberkesanannya.

Testimoni lagi...

First day makan vita-lea 2 biji,  start makan masa sarapan, dah kenyang sampai nak masuk tengah hari... 

Testimoni lagi... 

Selalu dah makan,  tapi tak ikut peraturan.. Makan hanya sebiji, still rasa lapar dan kesan tak rasa sangat. 
Moralnya... Pengambilan vitamin hendaklah berterusan dan mengikut jadual yang telah ditetapkan. 

Untuk maklumat lanjut, WA su 0182171601 sid 1157270,  Cod Bandar Tun Hussein Onn dan Cheras Perdana serta pengeposan ke seluruh Malaysia. 


No comments:

Post a Comment