Search This Blog

Sunday 8 February 2015

Lebih daripada kalsium

Assalamualaikum...
Bismillahirrahmanirrahim...

Badan kita perlu cukup kalsium.. Pernah dengar tak kawan-kawan mengeluh pasal lenguh-lenguh kaki, kurang bermaya bila bangun tidur! 

Biasanya macam tu lah reaksi kawan-kawan!  Ha bercakap pasal lenguh-lenguh ni, saya nak share lah apa yang ada pada ostematrik shaklee.Terbaik melegakan lenguh-lenguh badan, kebas kaki dan tangan. Ha selain tu,  jaga tidur yang lena dan bila bangun pagi rasa segar gitu...

Ambil 4 biji sebelum tidur, anda pasti rasa perbezaannya... Sesuai untuk kawan-kawan yang jenis tak suka minum susu, tak ada masa nak bancuh susu,  boleh la ambil ostematrik shaklee.
Tak percaya?   Cuba dulu baru tahu.





Selain tu, ostematrik shaklee ni dapat membantu   kawan-kawan yang gastrik,  sebab ostematrik shaklee ni boleh meneutralkan asid yang telah memasuki osefagus dan menyebabkan pedih ulu hati. Lagi satu,  ostematrik shaklee lebih semulajadi dan selamat.

Ada lagi nak cerita ni...kawan-kawan yang suka pergi bercuti,  boleh la jadikan ostematrik shaklee ni peneman setia juga. Sebab ape! 

Bila travel,  badan penat sebab pusing-pusing tengok keindahan yang ada, berkejaran dengan anak-anak. Jadi bila ambil ostematrik shaklee,  boleh membantu kawan-kawan bertenaga sepanjang bercuti. Tak best la kan bila bercuti duduk kat hotel jer...kan! Mesti nak pergi semua tempat selagi berpeluang kan! 

Hubungi saya ( su) untuk mendapatkan konsultasi percuma, 

WA 0182171601  
Cod Bandar Tun Hussein Onn, Taman Cheras Perdana serta pengeposan ke seluruh Malaysia. 

No comments:

Post a Comment