Search This Blog

Wednesday 4 March 2015

Rakan Business


Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum... 

Inilah dia supermommy seangkatan saya yang turut serta dalam business shaklee.

PAF group yang selalu bersemangat berkongsi, bekerja dan juga mencari gali ilmu. 

Pertama kali saya serta grour PAF,  aura positif dan aura semangat setia kawan terus saya rasai. Wataupun pada ketika itu saya masih batu nak bertapak.






Berbeza latar belakang, berbeza keraya dan paling saya kagum,  kebanyakan memenang jawatan tinggi di tempat kerja dan berkelulusan. 

Kenapa saya dan kawan-kawan saya memilih untuk business shaklee ni! 

Business saya menitikberatkan soal jasmani dan rohani. Kami percaya jika kita menjaga hubungan kita dengan pencipta, Insya Allah rezeki akan jadi milik kita. Yang paling penting, usaha, study dan berani melawan cabaran diri sendiri sebab bagi saya persaingan yang hebat adalah diri sendiri. 

Sebulan sekali kami adakan kelas. Sbs namanya. Dalam kelas tu banyak yang saya dapat. Sama-sama berbincang untuk memajukan diri sendiri. Dalam business shaklee, tidak ada istilah yang lama akan berjaya dahulu. 

Kami juga selalu berbincang di alam maya setiap hari dengan adanya teknologi terkini WhatApps group, fb secret group dan sebagainya. 

Business ni simple Siapa Rajin Dia Yang Cepat Berjaya dan capai 3C yang shaklee tawarkan. 

Apa tu! 
Cash bonus 
Car bonus 
Trip melancong... 

Best kan!!!

Selain saya boleh menambah duit tabung saya, saya juga boleh membantu orang lain seiring untuk menikmati gaya hidup yang lebih sihat.

Help other to help others

Hubungi saya jika anda berminat untuk sertai kami.
Call sms 0136340322 
WhatApps 0182171601 
Noor Sunarty Jusoh 
SUE Empire 

No comments:

Post a Comment