Search This Blog

Thursday 26 March 2015

Gaya Hidup Lelaki

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...

Panduan kekal muda dan bertenaga. Ha ha hanya untuk lelaki. Petang ni Sue menulis tentang kesihatan lelaki dengan Omega Guard Shaklee , Vitamin E Shaklee dan Zinc Complex Shaklee

INFO

Kajian menunjukkan pengambilan asid lemak omega-3 dapat meningkatkan kesihatan kardovaskular di samping memelihara tekanan darah selain memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi sendi.

Vitamin E Shaklee berfungsi untuk dalam memelihara kesihatan jantung, otot dan prostat selain meningkatkan fungsi paru-paru dan sistem imun tubuh.

Zink Complex Shaklee merupakan mineral yang paling penting bagi tubuh, Ia merangsang tindakan enzim ( penting dalam tindak balas kimia tubuh ) selain memainka peranan penting dalam organ seks lelaki.



Sebagai ketua keluarga yang punya tanggungjawab besar, kesihatan seharusnya menjadi agenda utama,. Sebab apa segagah manapun kaum adam ni, mereka tidak lepas daripada masalah kesihatan seperti penyakit jantung, kencing manis, kegemukan, strok dan pelbagai masalah kesihatan yang lain.

Bila capai umur dah leboh 30 tahun ke atas, banyakla penyakit yang datang. Dengan diet yang kurag sihat, pencemaran alam dan gaya hidup hari ni turut menyumbang kepada masalah penyakit yang baru.

Sememangnya usia kita sentiasa meningkat dari hari ke hari. Tiada siapa yang mampu menyekatnya. Yang pasti yang muda akan tua, yang kecil akan dewasa. Namun, supplemen yang baik mampu mencegah penyakit seiring dengan peningkatan usia.

Lebih baik mencegah daripada mengubati. 

Hubunggi Sue untuk konsultasi percuma,

WA Sue, 
018-2171601
Cod Bandar Tun Hussien Onn dan Taman Cheras Perdana serta pengeposan ke seluruh Malaysia.




No comments:

Post a Comment