Search This Blog

Wednesday 4 March 2015

Niaga tanpa modal besar

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...
99% rezeki datang dari perniagaan.
Nak start business macam Sue tak perlu modal besar, serendah Rm 65 sahaja dan tak perlu nak buat loan atau keluar saving pun. Tak perlu keluarkan produk pun,  sebab semua dah tersedia.
Buat business macam Sue senang ajer prinsipnya.. 3 benda yang menarik sebab suka dan gembira guna produk shaklee sebab berkesan, semulajadi dan selamat.
 Yang kedua,  suka dan gembira kongsi manfaat produk shaklee dengan orang lain. Yang ketiga suka dan gembira bina business untuk masa depan.
Business yang Sue takde masalah yang perlu fikir bab bayar sewa, gaji staff, hutang bank,  hutang pembekal,  kwsp, socso, LHDN untuk pekerja....sebab hanya perlu rajin dan rajin. 
Nak tahu kenapa? Sebab?
Sebabnyer duit, gaji, bonus dan pangkat semua ikut tahap mana rajin kite saja...tak perlu fikir masalah yang lain...macam ape yang Sue cerita tadi.
Satu lagi yang Sue tak perlu risau bab stock tak laku atau kena simpan stock. Cuma sistem order online jer...kalau rajin atau ada masa,  boleh pergi beli kat branch yang berdekatan... 
Terpulang la mana yang senang...Sue order online jer...jimat masa, jimat minyak dan tenaga... Semua Shaklee uruskan pengeposan ke seluruh Malaysia. 



Group yang sangat membantu antara satu sama lain buat Sue suka business ni. Banyak tips atau tunjuk ajar percuma yang diberi.

Group wassap, group secret fb, group mentor yang hebat semua ada...tiada istilah down sorang- sorang...

Jom bersama Jana pendapatan bersama Sue Empire .
Wa Sue 
0182171601...

No comments:

Post a Comment