Search This Blog

Monday 2 March 2015

Kurus dengan sihat.

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...

Kurus idaman kalbu, cantik idaman hati... Wah Ummi Syasha menyanyi  malam nie.. Syukur, Su dapat re order set kurus Alhamdullilah...

kawan Su nak kurus dan sihat..Su suggest kawan Su makan herb-lax shaklee, lecithin shauler, alfalfa shaklee dan vita c shaklee.Kawan Su nak jaga juga antibodi dan kulit.
 Su suggest juga vita C shaklee.

Kenapa Su suggest tu semua...sebab Su pun makan juga vitamin shaklee ni Selain Su  jadi distributor shaklee.Su suka kongsi benda yang bagus dan berkesan hasil testimoni diri sendiri dan kawan-kawan su yang lain. Lagipun vitamin shaklee semulajadi, tak ada campuran pengawet dan pewarna.

Jadi untuk sihat berpanjangan,  Su selalu pentingkan kesan jangka masa panjang. Kita perlu sentiasa berhati-hati dalam memilih vitamin dan ubat-ubatan yang selamat dan nasihat dari pakar yang bertuliah.
Su makan vita C shaklee dan alfalfa shaklee untuk kesihatan menyeluruh, almaklumla ibu beranak satu...

Alhamdulillah, kawan Su suka dengan vitamin yang dia makan sekarang. Ada perubahan katanya...Beli dengan Su pasti dapat konsultasi percuma sebab Su selalu rujuk dengan pakar yang bertauliah kalau kawan - kawan ada masalah nak dibantu.

Jadual dan cara nak makan pun Su sertakan, sebab apa bagi Su kalau tak ada disiplin susah juga...



Syukur, bantu untuk membantu yang lain...itulah prinsip Su sebenarnya...kita akan rasa gembira bila dapat membantu orang untuk jadi sihat dan cantik.

Alhamdulilah..terima kasih membeli dengan Su..Cod btho/cp serta pos ke seluruh Malaysia.

Nak order shaklee...

Wa SU 0182171601

No comments:

Post a Comment