Search This Blog

Friday 17 October 2014

Blogging santai

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...

 Cerita blogging santai kali ni di kawasan rumah Master Puteri Yusof di Wangsamaju, Kuala Lumpur.
Ni saya bersama master Azlin. Otai blogging..ada seorang lagi otai blogging iaitu master Puteri Yusof. Jap saya tunjuk satu persatu.


Berselerak wayar di atas meja, di bawah meja.


Ni Kak Anis dan Kak ngah dari Pahang



Dari kiri Effy,kak Anis,kak Ngah, Ana, Zura,Saya dengan syasha ( buah hati saya )dan depan  tu Master Puteri Yusof.



Ni Puteri Hafiza memerhati dari Ruwais.



sekian untuk kali ini.

Berminat nak join group saya,
Boleh hubungi saya,

Noor Sunarty Jusoh (sue)
Call Sms 0136340322 
WhatApps 0182171601 

Business shaklee. 
Jana pendapatan tambahan anda.


No comments:

Post a Comment