Search This Blog

Saturday 18 October 2014

Muka cantik, jerawat kurang, eye bag kurang.

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum...

Bila cakap pasal jerawat dan kulit cantik ramai ingin tahu caranya, ramuannya, produknya dan harganya kan!
Harus diambil kira juga bab isi kandungan produk yang nak beli, nak makan atau nak pakai. Saya nak cerita tentang produk semulajadi dari shaklee.

Kenapa saya suka produk shaklee?  Semestinya ia semulajadi, tiada bahan pengawet, selamat dan berkesan tanpa ragu-ragu.

Yelah, sekarang banyak radikal bebas di persekitaran kita hari ini. Semua ni kita tak boleh nak halang. Apa yang boleh kita jaga ialah pemakanan dan cara Kita jaga kesihatan dan kecantikan diri luaran dan dalaman.
Ini feedback dari Sepupu saya Sofea yang ambil set kulit iaitu esp shaklee dan vitamin E shaklee
.
Best dengar luaran gembira Sofia. Baru makan tak sampai tiga minggu,  kawan- kawan dah perasan muka dah lain, jerawat dah kurang, pastu kesan lebam bawah mata pun kurang.



Esp shaklee berperisa vanila ,850gm untuk 30 sajian . Disarankan bancuh dengan air masak atau boleh campur dengan minuman kegemaran atau jus kegemaran.

Vitamin E shaklee pula ada 180 biji untuk 6 bulan stok.
Selain makan, esp shaklee dan vitamin E shaklee boleh buat masker wajah.


Sekian, cerita sepupu saya Sofea.

Untuk maklumat lanjut,
Hubungi saya,
Noor Sunarty Jusoh
Sue
Sms call 0136340322 
WhatApps 0182171601
Cod 
Taman Cheras Perdana 
Bandar Tun Hussin Onn.
Serta pengeposan ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment