Search This Blog

Saturday 18 October 2014

Indahnya menyusu

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...

Petang ni hujan lebat kat luar rumah saya. Terfikir saya nak kongsi waktu-waktu indah kawan saya Nur menyusu si manja Naufal...

Masa mengandung Nur dah ambil ostematrik shaklee,nak hilangkan lenguh-lenguh badan dan kaki kejang katanya. Alhamdullilah,  ada perubahan pada dirinya. Bila si  manja Naufal dah lahir, ibu muda ini berazam nak beri susu ibu secukupnya. Saya cadangkan Nur ambil esp shaklee dan alfalfa shaklee.

Saya selalu bertanya khabar dengan Nur, nak tahu perkembangan terkini. Lega bila dapat tahu feedback yang sangat bagus. Alfalfa disarankan ambil lepas pantang untuk tambah susu ibu.

“kak, saya lebih bertenaga dan susu meriah lepas ambil esp shaklee dan sakit badan dah kurang bila ambil ostematrik shaklee berterusan. ” Feedback dari Nur.


Inilah wajah comel Naufal. 



Ini dia khasiat oostematrik Shaklee.



Kombinasi esp shaklee dan alalfalfa shaklee



Ini pula penerangan tentang esp shaklee dan alfalfa shaklee.



sekian kisah Nur dan Naufal.

Esp shaklee berperisa vanila untuk 30 kali sajian. Disarankan ambil semasa sarapan pagi. Boleh dicampur dengan minuman atau jus kegemaran.

Manakala ostematrik shaklee pula sebotol ada 120 biji. 

Dan alfalfa complex saiz kecil ada 330 biji dan saiz besar ada 700 biji.


Untuk maklumat lanjut,
Hubungi saya,
Noor Sunarty Jusoh
Sue
Sms call 0136340322 
WhatsApp 0182171601 
Cod Bandar Tun Hussein Onn 
Taman Cheras Perdana 
Serta 
Pengeposan ke seluruh Malaysia 

No comments:

Post a Comment