Search This Blog

Wednesday 8 October 2014

Set lengkap untuk ibu dan si manja.

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...

Saya nak bercerita pasal makanan tambahan dalam empat peringkat yang berlainan.

Pertama, khas untuk pasangan yang belum dikurniakan cahaya mata. Usah bersedih menghadapi ujian Allah s.w.t. Usah merungut mengapa sampai sekarang belum dapat anak kerana itu bermakna kita bersungut dengan Allah s.w.t. Teruskan berusaha bersungguh-sungguh dan jangan jemu untuk selagi kita mampu dan mahu. Dalam situasi sebegini, saya syorkan anda dan pasangan mencuba set kesuburan Shaklee.

Kedua, khas untuk peringkat kehamilan yang sihat dan bertenaga. Ramai bakal ibu bapa hanya fokuskan pada penyediaan kelengkapan bayi yang bakal lahir sahaja, tetapi kurang menitikberatkan soal kesihatan ibu dan bayi dalam kandungan. Hal ini penting kerana bayi dalam kandungan memerlukan nutrisi yang sihat supaya janin membesar dengan baik dan sihat. Jesteru, ibu hamil kekal cergas bertenaga sepanjang tempoh kehamilan.

Ketiga, untuk peringkat menyusu. Ramai ibu berazam untuk memberi susu  ibu selama 2 tahun dengan niat supaya si manja mendapat makanan yang berkhasiat semasa bayi. Dalam konteks perubatan islam dan perubatan moden menekankan bahawa susu yang terbaik untuk si manja adalah susu ibu. Saya syorkan set berpantang ini kerana set ini menjaga kesihatan menyeluruh buat si ibu . Penghasilan susu ibu yang berkualiti terhasil daripada kesihatan si ibu itu sendiri. Peranan kesihatan dan kecergasan ibu harus dititikberatkan.

Dan, yang keempat adalah set berpantang untuk ibu yang bersalin secara pembedahan dan normal. Perlu diambil kira, berpantang secara pembedahan perlu dijaga dalaman dan luaran. Banyak perbezaan di antara keperluan dan penjagaan semasa pantang. Oleh itu, saya syorkan set berpantang secara pembedahan dan normal ini supaya si ibu mendapat kesihatan menyeluruh untuk jangka masa panjang.





Hubungi saya untuk mendapat konsultasi percuma untuk set di atas, call atau sms di no 013-6340322 atau wassap saya di no 018-2171601. Cod Taman Cheras Perdana, Bandar Tun Hussin Onn dan Balakong serta pengeposan ke seluruh Malaysia .

No comments:

Post a Comment